צריך להתאים למסרים הנכונים עבור קהל היעד. מאחר וחברת פיננסים צריכה לשדר מסר של אמינות, מקצועיות ורצינות, כך גם העיצוב צריך להיות מרשים, אבל סולידי. עיצוב נקי ומקצועי עם פריסה ברורה וניווט אינטואיטיבי הוא חיוני על מנת לעזור למשתמשים למצוא מידע בקלות וליצור רושם ראשוני חיובי. כדאי להשתמש בסט צבעים מוגדר מראש, בתמונות באיכות גבוהה ובמיתוג עקבי בכל האתר - על מנת לעודד אמינות.
מכיוון שחלק ניכר מהגלישה מתבצע במכשירים ניידים, חשוב לוודא שהאתר רספונסיבי ומוצג היטב על פני גדלי מסך שונים. גוגל גם נותנת עדיפות לאתרים ידידותיים לנייד בתוצאות החיפוש שלה, מה שמשפיע על הקידום האורגני שלכם ברשת. העיצוב למובייל צריך לקבל תשומת לב משלו, וכדאי למצוא פתרונות מקוריים שמתאימים את חוויית המשתמש למובייל.
בהתחשב ברגישות של מידע פיננסי, האבטחה באתר חשובה ביותר. אחד היתרונות הבולטים באתרי Umbraco היא ברמת האבטחה הגבוהה של האתר. זו גם הסיבה שאתרים פיננסיים רבים של בנקים וחברות ביטוח מפותחים בUmbraco. חשוב להקדיש תשומת לב לאישורי SSL, הצפנה, הרשאות שונות לסוגים שונים של משתמשים ואמצעי אבטחה אחרים כדי להגן על נתוני המשתמש. הציגו באתר תגי אמון, אישורים והמלצות של לקוחות בצורה בולטת כדי לבנות אמון עם המשתמשים.
האתר צריך להציע חווית משתמש (UX) חלקה ואינטואיטיבית . זה כולל ניווט פשוט, כפתורים עם קריאה לפעולה (CTA) ברורים, וארכיטקטורת מידע הגיונית. כמו כן ממשק ידידותי למשתמש (UI) עם טפסים מעוצבים ואלמנטים אינטראקטיביים שישפרו את המעורבות.
תוכן ברור ותמציתי המסביר את השירותים בשפה בהירה, הוא חיובי. שלבו גם מידע חשוב, מאמרים, טיפים, מדריכים או שאלות נפוצות, כדי להפוך את האתר לשימושי ולעורר מעורבות של משתמשים. וודאו שהתוכן מתעדכן באופן קבוע כדי לשקף את המגמות והמידע הנוכחיים.
למי מאיתנו יש סבלנות? לאף אחד. משתמשים מצפים לטעינה מהירה, או נוטשים את האתר. בצעו אופטימיזציה של תמונות, השתמשו בפרקטיקות פיתוח יעילות, ונצלו את הקאש (מטמון ועוגיות) כדי לשפר את מהירות האתר. אתרים איטיים יותר יכולים להרתיע מבקרים ולהשפיע על דירוג מנועי החיפוש. תוכלו לבדוק את מהירות האתר שלכם, בעזרת הכלי החינמי של גוגל.
יישמו שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים כדי לשפר את המיקום של האתר במנועי החיפוש. זה כולל שימוש במילות מפתח רלוונטיות, אופטימיזציה של תגיות מטא, יצירת תוכן איכותי ושילוב קישורים פנימיים וחיצוניים. דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש יכול להניע תנועה אורגנית לאתר שלך.
כדי להבטיח עמידה בתקנות פיננסיות וחוקי הגנת מידע (כגון GDPR או CCPA), שלבו באתר עמודי מידע נחוצים כמו למשל מדיניות פרטיות ותנאי שירות. מומלץ להיעזר ביועצי נגישות ולדאוג לנגישות תקנית באתר כדי לבסס שקיפות וציות לחוק.
שלבו קריאה לפעולה - CTA ברחבי האתר כדי לעודד משתמשים לנקוט בפעולות רצויות, כמו יצירת קשר, הרשמה לניוזלטרים או מידע נוסף לגבי שירותים. קריאה לפעולה מעוצבת היטב יכולה להשפיע באופן משמעותי על שיעורי ההמרה.
היעזרו בכלי ניתוח כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר תנועת האתר, התנהגות המשתמשים וההמרות. ניתוח מדדים אלו מסייע בהבנת דפוסים של המשתמשים ותחומים לשיפור. בהתאם לממצאים, המשיכו ושפרו את האתר, הוסיפו פיצ'רים שימושיים נוספים או הורידו "מלכודות" שמפריעות לגולשים.
כל אחד מההיבטים הללו תורם לאתר פיננסי מוצלח על ידי שיפור חווית משתמש, אבטחה, נראות ומעורבות. אתר אינטרנט מתוכנן היטב לא רק מושך מבקרים אלא גם מעודד אותם ללמוד ולברר מידע נוסף לגבי שירותים ובסופו של דבר להפוך ללקוחות.
שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן איכותי ובעל ערך יגדיל בהדרגה את המספר הלקוחות שלכם, יעלה את נפח ההכנסה מהעסק וישפר את המודעות והאהדה למותג שלכם. אז איך עושים את זה ובמה שיווק כזה שונה מכל שיטת שיווק אחרת?
גם אם חינכו אותנו שהעטיפה היא חסרת חשיבות, עיצוב גרפי טוב הוא שירות חובה, חשוב שאסור לוותר עליו. עוד מקדמת דנא אנשים העבירו מסרים חשובים בעזרת סימנים גרפיים. מסתבר שהמוח האנושי מגיב לזה. אז למה עיצוב נכון יתרום לעסק שלכם, ובמה, בעצם?
מה גורם ללקוח להעדיף מוצר או שירות מסוים? האם מיתוג הוא רק לוגו חדש ומעוצב? וגם - מתי נכון לבצע מיתוג בעסק, מיד בהקמת עסק או דווקא לאחר מספר שנים? כל הפרטים על איך מיתוג יגדיל את ההכנסות של העסק שלך ועל התהליך שבו מתבצע המיתוג, במאמר הבא.