עכשיו זה רשמי: בחרנו בשבילכם את הטוב ביותר, UMBRACO זכתה ב-3 פרסים שונים במהלך 2019.
אנחנו די בטוחים שזה חמק מעיניכם, כי בישראל אין הרבה פרסום לגביי מערכת התוכן המדהימה הזאת, אבל השנה UMBRACO, מערכת ניהול התוכן (CMS) עליה מבוססים כל אתרי הבוטיק שלנו, זכתה ב-3 פרסים שונים:
הגוף המעניק | סוג הפרס |
פרס ויז'ואל צ'וייס מגזין, בחירת הקוראים: | מקום ראשון (או זהב) בקטגוריית "מערכת ניהול התוכן" |
DIGITALEUROPE | פרס חד-קרן עתידי |
פרסי מבקרי CMS | CMS הארגוני הטוב ביותר |
רגע, למה זה כל כך משנה? אנחנו יודעים שמי שלא בקיא בתכנות ובדיגיטל לא ממש מבין את ההבדל בין מערכת ניהול תוכן כזו או אחרת. הרבה אנשים פשוט נוטים לבחור במה שיותר פופולרי או בCMS- ששומעים עליהן יותר.
לנו חשוב שתבינו שאנחנו בחרנו באיכות. בחרנו בטוב ביותר – קודם כל כי אנחנו יכולים, ובנוסף, כי מדובר במערכת ניהול התוכן הנוחה ביותר לתפעול, הכי גמישה, מהירה, מאובטחת וחכמה שיש. אבל עזבו, נפסיק כאן את המחמאות מצידנו (הרי אנחנו קצת משוחדים) וניתן את הבמה לפרסים שבהם UMBRACO זכתה לאחרונה:
בואו נדבר תכל'ס, למה אומברקו?
מחפשים עוד מידע על מערכת אומברקו? כאן תוכלו לקרא בקצרה על מערכת אומברקו, היתרונות שלה, וגם לצפות בפרויקטים שבנינו עם המערכת.
נתחיל בפרס שבו UMBRACO זכתה ממש לאחרונה, מקום ראשון (או זהב) בקטגוריית "מערכת ניהול התוכן". ב-1 לנובמבר הוכרזו הזוכים בפרס, במגזין ויז'ואל צ'וייס. המגזין הזה הוא פרסום הדגל של המתכנתים – והקוראים של המגזין העניקו את המקום הראשון ל-UMBRACO מתוך 400 מערכות ניהול תוכן אחרות. ואוו אמיתי, אנחנו יודעים.
כולם אוהבים חדי קרן, אבל רגע, לפני שאתם מתלהבים, זה לא חד קרן כזה שמפזר נצנצים וזה, אלא פרס לחברות קטנות או בינוניות ברחבי אירופה שיש להן פוטנציאל להפוך לענקיות הטכנולוגיה העתידיות. במילים אחרות, UMBRACO הוכיחה בפרס הזה, שהתהליכים העסקיים שלה מוצלחים, ושבשירותים הדיגיטליים שהיא מציעה יש בשורה חדשנית של ממש.
רק כדי לסבר את האוזן, UMBRACO התמודדה על הפרס הזה עם עוד 35,000 חברות בכל רחבי אירופה. מדהים, נכון?
קצת על הפרס השלישי שבו UMBRACO זכתה, מדובר בפרס מטעם מבקרי מערכות ניהול תוכן שונות. הפרס הזה ממחיש את העובדה שלמרות שUMBRACO- היא מערכת קוד פתוח, היא עדיין משמשת ארגונים גדולים ונחשבת לאמינה מאד.
אז כן, אם בניתם אתר בוטיק עם TWB, אתם יכולים להרגיש גאים ולדעת שעכשיו זה רשמי – בחרתם בטוב ביותר.
שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן איכותי ובעל ערך יגדיל בהדרגה את המספר הלקוחות שלכם, יעלה את נפח ההכנסה מהעסק וישפר את המודעות והאהדה למותג שלכם. אז איך עושים את זה ובמה שיווק כזה שונה מכל שיטת שיווק אחרת?
גם אם חינכו אותנו שהעטיפה היא חסרת חשיבות, עיצוב גרפי טוב הוא שירות חובה, חשוב שאסור לוותר עליו. עוד מקדמת דנא אנשים העבירו מסרים חשובים בעזרת סימנים גרפיים. מסתבר שהמוח האנושי מגיב לזה. אז למה עיצוב נכון יתרום לעסק שלכם, ובמה, בעצם?
מה גורם ללקוח להעדיף מוצר או שירות מסוים? האם מיתוג הוא רק לוגו חדש ומעוצב? וגם - מתי נכון לבצע מיתוג בעסק, מיד בהקמת עסק או דווקא לאחר מספר שנים? כל הפרטים על איך מיתוג יגדיל את ההכנסות של העסק שלך ועל התהליך שבו מתבצע המיתוג, במאמר הבא.