חוויית המשתמש היא חלק מה-SEO: גוגל שמה דגש על חוויית משתמש. שימו לב שהאתר שלכם מספק חוויית משתמש מיטבית. כשהמשתמשים נשארים באתר שלכם ומקיימים איתו אינטראקציה - הוא מקבל דירוג גבוה יותר בגוגל.
מומחיות, סמכותיות, אמינות: המושגים הללו קיבלו חשיבות משמעותית כמדדי SEO. הפגנת מומחיות, סמכות ואמינות בתוכן שלך היא חיונית לדירוג טוב בתוצאות החיפוש. אגב, זו אחת הסיבות להוציא מהעולם את כתיבת ה-SEO הטכנית והמשעממת שמיועדת למנועי חיפוש בלבד, ולהכניס פנימה תכנים איכותיים, מעניינים ומעוררי ביטחון.
הכל מתחיל במובייל: לא בטוח שידעתם, אבל גוגל משתמשת בעיקר בגרסת המובייל של האתר לצורך יצירת אינדוקס ודירוג. אתר מותאם לנייד, נגיש ונוח, הוא קריטי, בדגש על מהירות טעינה וחווית משתמש חלקה.
נתונים מובנים ו-Rich Snippets: "סכמות" או נתונים מובנים נועדו על מנת לסייע למנועי החיפוש השונים להבין טוב יותר את התוכן של הדף. מנוע החיפוש לא בהכרח מבין מה כתוב בדף, אבל מבנים מסויימים יכולים לסייע בכך, קטעי קוד שיוצרים "שפה אחידה". קטעי הקוד והסימנים הללו מרוכזים באתר Schema.org. אם תיישמו את החוקיות הזאת תוכלו לשפר את ההופעה של האתר בתוצאות החיפוש ולהגדיל את הסיכויים לתוצאות עשירות (Rich snippets) - תוצאות חיפוש שלא כוללות רק שורת תיאור ולינק אלא גם רכיבים נוספים, כמו שאלות נפוצות, ביקורות, דירוגים ועוד, המניעים את הגולש לפעולה ומעלים את שיעורי ההקלקה.
מילות חיפוש סמנטיות ושפה בגובה העיניים: האלגוריתמים של גוגל מבינים יותר ויותר את ההקשר ואת כוונת המחפשים. התמקדו במילות מפתח הקשורות סמנטית, שאילתות שיחה ושפה טבעית ביצירת התוכן.
אופטימיזציה של חיפוש קולי: עם עליית החיפוש הקולי, חשוב שתחשבו על הניסוח של השאלות בחיפוש קולי - ותנו תשובות תמציתיות וישירות. חשוב לשלב באתר FAQ - שאלות נפוצות, אפשר לשלב קטעי שאלות ותשובות גם בסוף כל מאמר או עמוד מידע/ דף נחיתה.
קידום אתרים מקומי ו-Google לעסק שלי: לעסקים המכוונים לקהלים מקומיים, חיוני לבצע אופטימיזציה עבור Google לעסק שלי: שדרגו את הפרופיל שלכם, שלבו חוות דעת אותנטיות ומפרגנות, מידע חיוני ותמונות, והבטיחו שהשם, הכתובת, זמני הפעילות ומספר הטלפון שלכם מעודכנים וזמינים.
אופטימיזציה של וידאו וחיפוש חזותי: גם וידאו דורש אופטימיזציה למנועי חיפוש על ידי מתן
תיאורים מפורטים, תמלול ותמונות ממוזערות יוצרות עניין כל אלה יכולים לשפר את המיקום בתוצאות חיפוש וידאו.
תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC): עידוד ומינוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים כגון ביקורות, המלצות ודיונים בקהילה יכולים להוסיף אותנטיות ורלוונטיות לאתר שלך, ולהשפיע לטובה על SEO.
לסיכום, חשוב לזכור שקידום אורגני הוא תחום שמורכב מהרבה פרמטרים יחד, והצלחה ב-SEO מגיעה לרוב משילוב של טקטיקות שונות, בהתאמה לקהל היעד של האתר. כמו כן, בSEO קשה לראות הצלחה מיידית, השינויים מתרחשים לאורך זמן - זכרו את זה והיו סבלניים ועקביים.
רוצים שנקדם את האתר שלכם בקידום אורגני או ממומן? מוזמנים לפנות אלינו>>
שיווק בפייסבוק בעזרת תוכן איכותי ובעל ערך יגדיל בהדרגה את המספר הלקוחות שלכם, יעלה את נפח ההכנסה מהעסק וישפר את המודעות והאהדה למותג שלכם. אז איך עושים את זה ובמה שיווק כזה שונה מכל שיטת שיווק אחרת?
גם אם חינכו אותנו שהעטיפה היא חסרת חשיבות, עיצוב גרפי טוב הוא שירות חובה, חשוב שאסור לוותר עליו. עוד מקדמת דנא אנשים העבירו מסרים חשובים בעזרת סימנים גרפיים. מסתבר שהמוח האנושי מגיב לזה. אז למה עיצוב נכון יתרום לעסק שלכם, ובמה, בעצם?
מה גורם ללקוח להעדיף מוצר או שירות מסוים? האם מיתוג הוא רק לוגו חדש ומעוצב? וגם - מתי נכון לבצע מיתוג בעסק, מיד בהקמת עסק או דווקא לאחר מספר שנים? כל הפרטים על איך מיתוג יגדיל את ההכנסות של העסק שלך ועל התהליך שבו מתבצע המיתוג, במאמר הבא.